2e verslag

Hallo allemaal,

Allereerst iedereen bedankt voor de leuke reacties. Heel bijzonder, zo ver weg en toch met iedereen contact houden.

Wel de eerst week is alweer voorbij en de tijd vliegt en ik ben blij dat ik nog 9 weken heb. Na 4 daagjes "werken" dit weekend de toerist gespeeld.  Gisteren via de dierentuin (een beetje uit de kluiten gewassen kinderboerderij) naar het oude centrum gelopen. Lekker langs de waterkant geflaneerd, palmentuin bewonderd en de mooie typisch Surinaamse houten huizen. Daarnaast genoten van diverse praatjes met zowel Surinaamse mensen als Nederlanders. Er zitten hier veel stagiaires en die herken je doordat ze met de fiets zijn. Leuk is dat hier iedereen heel open is en makkelijk een praatje maakt. Heel gezellig dus. Vandaag een beetje cultuur gesnoven bij de rondleiding door het fort en daarna heerlijk op de pier bij het water zitten relaxen. Je hebt hier een heel luxe hotel met een prachtige tuin, (waar niemand zit) en een pier met groot prieel, en dat vind ik een heerlijk plekje.

Kijken of het me nog lukt om bij dit verslag wat foto's te zetten. In het tehuis heb ik nog geen foto's gemaakt, ga ik deze week proberen.

Allemaal heel veel groetjes,

1. Rieneke veken:
    5 februari 2018
    hoi Margriet ..Het lijkt mij allemaal heel ontspannen.. 4 dagen werken , waar uit bestaat je dagindeling? hoe zijn de kindertjes? je begin is top.. maar wat je als zij de tijd gaat snel. nu een groet uit ons kikkerlandje.. brrrrr maar wel lekker... liefs mij.. Rieneke
  2. Rieneke veken:
    5 februari 2018
    sorry Margriet.. maar wat je al zei...(zo is het goed) zie boven.........korte ei.
  3. Marijke Walinga:
    5 februari 2018
    hi Margriet , Fijn dat je het zo naar je zin hebt!!
    groetjes Marijke
  4. José Wester:
    5 februari 2018
    Hoi Margriet, wat fijn dat het je zo bevalt om daar te zijn. Zo te zien een heel andere omgeving dan ons koude kikkerlandje. Geniet ze!
    Groetjes, José.
  5. Dirk:
    5 februari 2018
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt en geniet.
    Veel plezier en ik zie de foto's wel verschijnen.
  6. Ymie Geertsma:
    5 februari 2018
    Dag Margriet, Fijn dat je het naar je zin hebt. Het is toch een heel andere cultuur. Geniet er maar van en probeer zo veel mogelijk te genieten. Ik ben benieuwd hoe het op de school met de kinderen gaat. Hier is het om het vriespunt maar dat zijn we wel gewend. Wel mooi weer gehad met de krantenwandeling in Schoorl en ikzelf met de Egmond marathon. Groeten van Ymie