8e Verslag

Beste allemaal,

Alweer bijna een week voorbij. Deze week was weer even schakelen. Zondag ochtend nog heel gezellig met Bianca doorgebracht. Samen een rondleiding door het fort gedaan, daar heerlijk op het terras gezeten, lekker gegeten en toen was het helaas tijd voor ons ritje naar het vliegveld want haar vakantie was weer voorbij. Eén week is kort,  maar we hebben wel alle twee enorm genoten. Voor mij ook heel leuk dat ik deze ervaring nu met iemand kan delen dat mis ik nl wel nu ik veelal alleen pad ga.

Terwijl wij hier van de zon vakantie genoten zaten Ruud en Sara in de sneeuw. Heel bijzonder als je dan opeens zo'n sneeuwpret foto op je mobiel ontvangt. Ik krijg het al koud als ik ernaar kijk. 25 Tot 30 graden vind ik nu al gewoon worden en als ergens de airco aanstaat vind ik het al koud. Ik raak ingeburgerd.

Maandag op werk werd ik wel hartelijk ontvangen. Zowel personeel als kids waren blij dat ik er weer was en toen lekker aan het werk. De jongens deze week blij gemaakt met 2 mooie voetballen die gedoneerd waren door een van mijn wandelvriendinnen uit Alkmaar. Ze waren er niet zo van gecharmeerd dat ze die dingen nog zelf moesten oppompen (wat heet gemakzucht) maar toen dat gelukt was gingen ze direct dol enthousiast voetballen. Leuk die blij mannen. Gisteren voor het eerst van mijn leven gefeliciteerd met nationale vrouwendag. We kregen op werk een toespraak en traktatie, oa gebakken bananen waar ik dol op ben.

Na mijn werk fiets ik tegenwoordig meestal naar de stad waar ik lekker op het terras van De Gadri ga eten. Voor zo'n € 5 heb je daar een lekkere maaltijd, en je zit heerlijk aan de waterkant. Als vaste klant geniet ik een voorkeursbehandeling, dwz ik word snel geholpen want hij weet dat ik om 18.30 weer weg moet omdat ik voor donker thuis wil zijn.

Dit weekend weer lekker op pad. Marian heeft een toch georganiseerd naar Raleigh vallen een natuurgebied in de binnenlanden. Dit is haar laatste weekend dus een leuke afsluiter. Helaas mis ik dit weekend wel de verjaardag van Zoë. Deze topper wordt alweer 7 jaar, ongelooflijk en wat jammer dat ze niet gezellig om de hoek woont en je haar regelmatig een knuffel kunt geven.

Heel veel liefs allemaal, vandaag over een maand ben ik weer in Nederland. Heel veel groetjes en tot mails, MargrietBianca tijdens Holi Phagwain Fort ZeelandiaMarian in de vlindertuingrappige WC aanduidingholy phagwanieuwe voetbal in gebruikvoetballen oppompen